1.BUDA BIJA AIZŅEMTS VĪRS..
Labu veiksmi tev, ja izvēlies ceļot bez mobilā telefona kabatā.
Lai tu sasniegtu cilvēkus, kuri ir tālu, tev ir nepieciešams telefons – tas ir fakts. Buda būtu novērtējis telefona dotās priekšrocības, kas atvieglotu viņa jau tā saspringto ikdienas grafiku. Viņa dzīves laikā, Buda devās no karaļvalsts uz karaļvalsti, lai slēgtu miera līgumus un paustu savu mācību citiem. Viņš bija aizņemts vīrs! Mobilas telefons būtu atvieglojis daudzas problēmas – ļāvis ērtāk plānot ikdienas ritmu kā arī atgādinājis par svarīgiem pasākumiem vai karaļa apmeklējumiem.
2.BUDA BIJA REKLAMĒTĀJS..
Buda zināja, ka ir svarīgi, ka plaša auditorija var piekļūt viņa mācībām. Budam bija jākomunicē efektīvi, lai cilvēki uzzinātu par pašu Budu un budismu. Bet tehnoloģijas viņa laikā bija vairāk nekā neefektīvas šim procesam. Mūsdienās sociālie mediji spēj paveikt tik daudz un tik ātri! Facebooks, Instagrams, Twitteris – šīs sociālās platformas būtu budismu padarījušas par gada paradigmu nedēļas laikā.
3.BUDA MĪLĒJA CILVĒKUS..
Buda mīlēja vientulību, bet tikpat ļoti viņš mīlēja cilvēkus. Galu galā – primārais Budas mērķis bija iemācīt cilvēkiem, kā dalīties laimē. Ir grūti noliegt, ka, ja Buda būtu dzīvojis 21.gadsmitā, viņš publicētu sirsnīgus, aizkustinošus video, kas liktu mums aizdomāties par pasaulīgajām un pārpasaulīgajam problēmām.. Par skaistumu uz pasaules.. Turklāt sociālās platformas ļautu Budam vieglāk sazināties ar cilvēkiem, kuriem bija svarīga viņa mācībā.
4.BUDA BIJA ZIŅKĀRĪGS
Atzīsim – jaunāko paaudžu telefoni ir diezgan aizraujoši. Tie piedāvā plašu spektru dažādu aplikāciju un iespēju. Budu bija ziņkārīgs – visa viņa dzīve bija veidota ap garīguma un pasaules mistēriju saprašanu. Šī ziņkāre arī veicināja budisma izveidošanos.