3 padomi, kā nepazust reklāmu un mediju informācijas pasaulē

Tavas bailes, sajūtas, domas un vēlmes ir tavs iekšējais radošuma spēks. Tev ir grūti aprakstāms spēks, kas nevar tev tikt atņemts. Tomēr, tas var tikt izmantots ar ārējiem spēkiem un speciāli novirzīts citā virzienā, izmantojot manipulēšanas mākslu.

Reklāmu un mediju industrijas ir triljonos dolāru mērāmas savā vērtībā. Šo milzu vērtību veido tieši tas, ka mediji spēj kontrolēt cilvēku rīcību, domas, emocijas; mediji un reklāma spēj gluži kā neredzama roka iestiepties cilvēku domās, sirdīs un makos. Iespējams, ka vairums no mums to saprot, tomēr nesaprot, kā no tā izvairīties. Kā pārtraukt šo mediju spēku pār sabiedrību.

Šķietami efektīvākais veids, kā ierobežot šo spēku, ir strādāt ar savu apziņu. Lūk, daži soļi, kuriem sekot:

1.PRETOJIES ŠIM „BURVJU TRIKAM”, SKATOTIES PRETĒJĀ VIRZIENĀ – TAJĀ VIRZIENĀ, KO MEDIJI UN REKLĀMA NEPARĀDA!

2.TURIES PIE SAVĀM DOMĀM, SIRDS BALSS UN MAKA: ATVER TOS TIKAI TAD, KAD TAS IR TIEŠĀM NEPIECIEŠAMS!

3.PĀRSTĀJ TICĒT ILŪZIJĀM!

Atslēga pretim izmaiņām ir skaidrība par nolūkiem un mērķi. Kad jauns triks tiek atklāts vai melīgs karogs tiek pacelts mastā, apjaut, ka tie nav patiesi. Un tad atceries, kurp ved tavs ceļš – turies pie tā.

Sekojot šiem soļiem, tu definēsi sev jaunu ceļu. Tas ceļš, pa kuru mediji cenšas vest cilvēkus, visbiežāk eksistē tieši tiem, kuri nespēj ieraudzīt citas alternatīvas.

Neskatoties uz to, ko ziņas mums pavēsta, mēs – cilvēce – sistemātiski ejam uz jaunu, globālu revolūciju, kas nevar tikt apturēta. Mēs vairs nedomājam par pasauli kā par „mums pret viņiem”. Tā vietā cilvēce ir sākusi domāt par to, kā varam iedvesmot viens otru un kā varam sasniegt vairāk – padarīt ikvienu dzīvi par tādu, kas kopumā sniedz sabiedrībai vairāk.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru