Svētdien, 20.maijā, noslēdzās pasaules čempionāts hokejā, kurā Latvijas izlase ieņēma astoto vietu. Pētījumu kompānijas Kantar TNS veiktās aptaujas dati rāda, ka vairākums jeb 63% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem sekoja līdzi Latvijas izlases spēlēm pasaules čempionātā hokejā.
Salīdzinoši augstāka interese par mūsu izlases panākumiem pasaules čempionātā hokejā bija vērojama vīriešu vidū, tomēr arī vairākums sieviešu interesējās par šo notikumu – 69% aptaujāto vīriešu un 57% sieviešu sekoja līdzi mūsu izlases spēlēm.
Vienlaikus arī latviski runājošās ģimenēs vērojama augstāka interese par Latvijas izlases panākumiem hokeja čempionātā – mūsu izlases spēlēm sekoja līdzi 74% latviski runājošo ģimeņu pretstatā 48% citās valodās runājošo ģimeņu.
Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2018. gada 15. līdz 17. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 812 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.
Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar TNS
Kantar TNS ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.