airBaltic turpina uzlabot klientu lojalitātes programmu

 

Latvijas lidsabiedrība airBaltic revolucionizējusi savu lojalitātes programmu PINS, ieviešot jaunu, dažādiem lidojumu paradumiem piemērotu pakalpojumu airBaltic Club. Jaunā digitālā platforma piedāvās papildu ieguvumus arī ceļotājiem, kuri lido tikai dažas reizes gadā.

airBaltic e-komercijas, pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Jouni Juhani Oksanens (Jouni Juhani Oksanen) norāda: “PINS lojalitātes programma saņēmusi labas atsauksmes Baltijas valstīs un Somijā, kur kopumā tai pievienojušies vairāk nekā 2,4 miljoni lietotāju. PINS mobilās aplikācijas mērķis ir padarīt tās klientu ceļošanu un iepirkšanos vēl ērtāku. Programmas dalībnieki turpmāk var krāt digitālos zīmodziņus, reģistrēties lidojumiem un saņemt vairākus papildu ieguvumus pat tad, ja lido vien dažas reizes gadā.”

“Jaunais pakalpojums ievērojami uzlabos to, kā atalgojam mūsu klientus neatkarīgi no viņu lidošanas paradumiem, salīdzinot ar tradicionālām lojalitātes programmām. Tā ir patiesi moderna pieeja, jo šobrīd nekur citur nav pieejama līdzīga lojalitātes platforma,” piebilst J. Oksanens.

Pievienojoties airBaltic Club, katrs tās dalībnieks saņem gan PINS, gan digitālos zīmodziņus. Pirmos divus zīmodziņus dalībnieks saņem brīdī, kad pievienojas airBaltic Club, un pēc tam par katru vienvirziena lidojumu ar airBaltic tiek nopelnīts papildu digitāls zīmodziņš.

Krājot zīmodziņus, programmas dalībnieks nākamajiem lidojumiem iegūs dažādas priekšrocības, tostarp, piemēram, iespēju bezmaksas reģistrēt bagāžu vai sēdvietu. Sakrājot tikai 12 digitālos zīmodziņus, lietotājs saņems bezmaksas lidojumu. Turklāt programmas dalībnieki tiek informēti par sava konta statusu un īpašajiem piedāvājumiem, kas pieejami vien airBaltic Club dalībniekiem.

Regulārajiem ceļotājiem airBaltic Club piedāvā arī Executive un VIP līmeņus, kas klientiem paredz vēl lielākus ieguvumus. Tagad programmas Executive līmeni būs iespējams sasniegt ātrāk.

airBaltic Club iespējams pievienoties vietnē http://www.airbaltic.com/lv/airbaltic-loyalty-club. Lai iegūtu digitālos zīmodziņus, brīdī, kad airBaltic mājaslapā tiek rezervētas biļetes, ievadiet savu airBaltic Club numuru. Sekot līdzi savam progresam un iegūtajām balvām iespējams PINS aplikācijā, kas pieejama gan iOS, gan Android operētājsistēmām.

PINS mobilā aplikācija nodrošina iespēju iegūt un iztērēt vienu lojalitātes valūtu reģiona lielākajās ceļošanas kompānijās un mazumtirdzniecības vietās. PINS Baltijā un Somijā izmanto 2,4 miljoni lietotāji, un šīs programmas mērķis ir padarīt ceļošanas un iepirkšanās pieredzi vēl ērtāku, kā arī sniegt papildu ieguvumus.

airBaltic nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos. 2019. gada vasarā airBaltic savam maršrutu tīklam pievienos trīs jaunus galamērķus no Tallinas uz Malagu, Briseli un Kopenhāgenu, kā arī uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Štutgarti un Ļvovu.

Par airBaltic īsumā:

airBaltic (AIR BALTIC CORPORATION) ir punktuālākā lidsabiedrība pasaulē, kas savieno Baltijas reģionu ar 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80.05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder aptuveni 20%. airBaltic flotē ir 36 lidmašīnas: 13 Airbus A220-300, 11 Boeing 737 un 12 Bombardier Q400 NextGen. airBaltic ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem, pateicoties veiksmīgai uzņēmējdarbības restrukturizēšanai. 2017. gadā lidsabiedrība saņēma CAPA apbalvojumu kā gada reģionālā lidsabiedrība, bet 2018. gadā airBaltic tika apbalvota ar ATW Tirgus līdera balvu. Papildus tam 2014., 2015., 2016. un 2017. gadā airBaltic sasniedza labākos punktualitātes rādītājus pasaulē.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru