Pārdošanas apjomi AS Aldaris produkcijai šovasar ir pārsnieguši 2017.gada rezultātus par 15%, neskatoties uz nozarē esošo tendenci apgrozījumam ik gadu samazināties par 3%, pārdošanas apjomu kritumam pēc PET iepakojuma aizlieguma ieviešanas un akcīzes nodokļa paaugstināšanas alkoholiskajiem dzērieniem.
Turklāt labie pārdošanas rezultāti ir nodrošinājuši AS Aldaris vērtības tirgus daļas pieaugumu, šī gada jūlijā sasniedzot 28.3% no kopējā tirgus, kas ir labākais rezultāts kopš 2014. gada vasaras sezonas.
“Esam gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji ir novērtējuši mūsu ilgstošo darbu pie aizvien jaunu, kvalitatīvu un daudzveidīgu alus šķirņu piedāvājuma, un plašajā veikalu piedāvātajā sortimentā ir izvēlējušies tieši AS “Aldaris” produkciju. Visu mūsu lielāko zīmolu patēriņu veicināja arī īpaši siltā vasara, taču kopumā izaugsme ir bijusi vēl lielāka nekā esošajā tirgus situācijā uzdrošinājāmies prognozēt. Tostarp “Mežpils” zīmola alus straujais popularitātes kāpumu, kas šovasar ir vairāk nekā divās reizēs izaudzis mazumtirdzniecības segmentā pret 2017. gadu,” komentē AS Aldaris valdes locekle Sigita Ozola.
Mazumtirdzniecībā AS “Aldaris” pārdošanas apjomi ir palielinājušies par piekto daļu jeb 21% un, līdzās “Mežpils” zīmolam, dubultojās arī “Carlsberg” zīmola pārdošanas apjomi. Strauja izaugsme mazumtirdzniecībā šī gada vasarā ir bijusi arī “Grimbergen” (63%) un “Zelta” (35%) produkcijai. Pircēji veikalos visvairāk ir izvēlējušies klasiskas gaišā alus šķirnes. Vislielākā izaugsme šī gada vasarā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, bija “Mežpils” alus šķirnei, kuru iegādājās divas reizes vairāk nekā pērn un “Aldaris Gaišais”, kuru iegādājās par 12% vairāk.
Alus patēriņš šovasar ir pieaudzis arī HoReCa segmentā. Uzņēmuma iekšējie dati liecina, ka kafejnīcās un restorānos visstraujāko pieprasījuma palielināšanos ir piedzīvojuši šādi zīmoli: “Carlsberg” (57%), “Zelta C!der” (31%), “Grimbergen” (23%) un “Mežpils” (15%).