Mazumtirdzniecības tīkls “Maxima Latvija” ir uzsākusi sadarbību ar “Kenyon International Emergency Services”, lai pilnveidotu ārkārtas situāciju vadību. Turpmākajos mēnešos kopīga “Kenyon” un “Maxima” ekspertu komanda rūpīgi analizēs esošos krīzes plānus, veiks “Maxima” ārkārtas situāciju reaģēšanas procedūru testēšanu, ieviesīs jaunāko pieredzi no organizācijām pasaulē, un turpinās uzlabot mācību programmu, lai būtiski pilnveidotu pašreizējo ārkārtas situāciju organizāciju.
“Šis gads ir pagrieziena punkts mazumtirdzniecības nozarei – sasniedzot augstāku efektivitāti esam samazinājuši produktu cenas, tāpat arī esam ieviesuši jaunu convenience store jeb mazu veikala formātu “Maxima Express” un atvēruši divus flagmaņus Rīgā – iepirkšanās centrā “Domina Shopping” un modes un izklaides centrā “Rīga Plaza”, padarot iepirkšanos vēl ērtāku, kā arī esam nolēmuši ievērojami palielināt mūsu klātbūtni tirgū. Kopumā, 2018. gadā investējot 23 miljonus eiro, “Maxima Latvija” plāno rekonstruēt 15 veikalus Rīgā un reģionos, kā arī atvērt piecus dažādu formātu veikalus visā valstī. Kā daļu no mūsu izaugsmes plāna mēs pārskatām arī uzņēmuma darbības procesus un uzlabojam ārkārtas situāciju rīcības plānus, kas ir būtiska sastāvdaļa jaudīgai uzņēmuma izaugsmei. Esam gandarīti par iespēju sadarboties ar “Kenyon”, lai varētu pārskatīt un tālāk attīstīt mūsu rīcību ārkārtas situācijās,” saka Andris Vilcmeiers, “Maxima Latvija” vadītājs.
“Maxima” un “Kenyon” kopīgais projekts tiks uzsākts ar pašreizējo uzņēmuma darbību un krīzes plānu analīzi, pēc tam izveidojot atjaunotu rīcības plānu ar izmaiņām ārkārtas situāciju vadības komandu procedūrās. Projekta pēdējā fāzē galvenā uzmanība tiks pievērsta “Maxima” ārkārtas situāciju vadības komandu apmācībai un plāna pārbaudīšanai, lai atrastu un veiktu nepieciešamos uzlabojumus.
“Šis ir ļoti aizraujošs projekts un mēs sagaidām, ka tas kļūs par standartu visiem tirdzniecības centriem. Mēs priecājamies sadarboties ar “Maxima” komandu un dalīties ar savu pieredzi, kas iegūta pēdējā gadsimta laikā, strādājot ar dažādu industriju un kompāniju pārstāvjiem visā pasaulē,” saka Roberts A. Džensens, “Kenyon International Emergency Services” pārstāvis.
Par “Kenyon International Emergency Services”:
“Kenyon” ir pasaules līderis ārkārtas situāciju vadībā, piedāvājot krīzes plānošanu pirms incidentiem, kā arī reaģēšanas pakalpojumus pēc ārkārtas situācijām pasaules vadošajiem uzņēmumiem. “Kenyon” ir vienīgais privātais uzņēmums šajā industrijā ar simts gadu pieredzi un visaptverošiem resursiem visa veida nelaimes gadījumu ar masveida letālu iznākumu vadībā, tostarp aviācijas, rūpniecisko un dabas katastrofu, kara un teroristu uzbrukumu jomā. Galvenā “Kenyon” mītne atrodas Hjūstonā, Teksasā, ar birojiem Sidnejā, Austrālijā; Braknelā, Apvienotajā Karalistē; Santo Domingo, Dominikānas Republikā; un Beirūtā, Libānā. www.KenyonInternational.com
Par SIA “Maxima Latvija”:
SIA “Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls, kam Latvijā 46 apdzīvotās vietās ir 157 veikali, no kuriem 126 ir X formāta veikali, 24 – XX formāta, 5 – XXX formāta veikali un 2 “Maxima Express” formāta veikali. Tāpat šogad “Maxima” kļuva par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā – uzņēmums ieviesa ar litija jonu akumulatoriem darbināmos iekrāvējus, kas ir vienkāršojuši mūsu darbinieku ikdienas darbu un padarījuši to ērtāku, kā arī šī tehnoloģija ir videi draudzīga. Uzņēmums ietilpst holdingā “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls un darba devējs Baltijā, nodarbinot vairāk nekā 30 000 darbiniekus piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā). SIA “Maxima Latvija” 155 veikalos, 1 internetveikalā Barbora.lv un divos loģistikas centros ir nodarbināti aptuveni 7500 darbinieki. “Maxima Latvija” sortimentā ir līdz pat 60 tūkstoši dažādu preču vienību. Maxima veikali turpina paplašināt savu vietējo produktu piedāvājumu un iepērk savus produktus no lauksaimniekiem, audzētājiem, MVU un amatniekiem, kuri atrodas pēc iespējas tuvāk klientu dzīvesvietai.