12 veidi, kā uzlabot garastāvokli vienā acumirklī

Grūta diena vai sarežģīts dzīves periods?

Izmanto vienu no šiem padomiem, lai justos labāk!

 

  1. Saules stari un daba. Ielaid saules starus savā mājā. Atver žalūzijas un aizkarus. Izej pastaigāties dabā. Ienes mājās svaigus zarus un ziedus.
  2. Mūzika. Kad jūties noskumusi vai neomā, uzliec fonā enerģizējošu mūziku. Pētījumi liecina, ka cilvēki, kuri klausās mūziku ar enerģizējošu tempu, treniņa laikā kustās aktīvāk un ilgāku laiku. Pirms došanās gulēt, klausies nomierinošu mūziku.
  3. Lavanda & apelsīni. Šie abi aromāti nomierina ķermeni un prātu, tie ir arī atsvaidzinoši un patīkami.
  4. Pazūdi ar mērķi. Dodies uz viet, kurā tu līdz šim vēl neesi bijusi. Izzini piepilsētu dodoties garā pastaigā. Dodies izbraucienā, kuram nav ieplānota galapunkta. Apciemoto vietu maiņa palīdz tavam prātam restartēties un novērst domas no pašreizējajām problēmām.
  5. Mīļošanās. Palūdz, lai kāds tevi samīļo. Cilvēkam ir nepieciešami pieskārieni, lai pilnvērtīgi eksistētu. Kad mēs jūtamies noskumuši, mums ir nepieciešams vēl vairāk kontakta ar cilvēkiem, lai veiksmīgi dziedētu sevī esošās sāpes. Mājdzīvnieki arī ir būtnes, kuras palīdz šajā procesā.
  6. Dodies uz kino, nodarbojies ar rokdarbiem vai atrodi jaunu hobiju. Pētījumi liecina, ka 62% no cilvēkiem, kuri cieš no depresijas, jūtas labāk, kad nodarbojas ar vaļaspriekiem.
  7. Mazi projekti. Esi produktīvs! Saskaņā ar pētījumiem, 79% no cilvēkiem, kuri cieš no depresijas, jutās labāk, kad paveica kādu produktīvu uzdevumu. Iztīri, sakārto ‘’krāmu’’ atvilktni, izveido ‘’darāmo lietu’’ sarakstu, paveic mazus darbiņus, lai uzlabotu dzīvojamo telpu, tādējādi tevī radīsies labi padarīta darba sajūta.
  8. Pieraksti savas sajūtas. Ierīko savu sajūtu blociņu. Pieraksti tajā gan labās, gan nepatīkamās sajūtas. Tādējādi tu vairāk iepazīsi sevi un kļūsi pats par savu draugu.
  9. Sapucējies. Ne vienmēr ir nepieciešams iemesls, lai beidzot no skapja izvilktu skaistos svārkus un glaunās kurpes. Negaidi līdz uzradīsies kāds pasākums, kura dēļ ir pienākums pucēties. Uzposies sevis dēļ un jūties skaista tā pat vien!
  10. Dzer ūdeni. Protams, dzert vīnu, aromātisku un enerģizējošu kafiju ir patīkami, bet reizēm viss, kas tev ir nepieciešams, ir vecais, labais ūdens. Tas labi tiek galā ar galvassāpju izkliedēšanu, atsvaidzināšanu un slāpju remdēšanu. Nomaini daļu no sevī esošā  70% ūdens ar jaunu, svaigu un tīru informācijas nesēju.
  11. Uzraksti pateicības sarakstu. Izveido sarakstu ar lietām, par kurām esi pateicīgs un kuru esamību augstu vērtē. Tas tev atgādinās, ka tava dzīve nav nemaz tik slikta un ka ir daudz lietu, par kurām vari priecāties. Pavisam iespējams, ka to darot, tavā sejā iezagsies patiess smaids.
  12. Pamani savu ķermeni. Kad bija pēdējā reize, kad reaģēji uz vēlmi dejot vai dziedāt? Apstājies stresa pilnajā ikdienā un pamani kādas zīmes dod tavs ķermenis. Tas palīdzēs tev būt lielākā harmonijā ar sevi, un kas zina, varbūt pazudīs pat dažas veselības problēmas, kuras radās, lai gluži vienkārši atgādinātu, ka ķermenis ir kas tāds, par ko ir jārūpējās un kas ir jāciena.

 


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close